Monday, April 25, 2011

yasaklaaaaaa - maaaaaaaaa

dilimin ucuna gelen özlü sözleri sıralama niyetiyle her blogger yazışımda karşıma çıkan "oopppsss" yazısından da anlaşılacağı üzere 1. ben bir google chrome kullanıcıyım 2. blogger açılmıyordu son bir kaç gündür....

halbuse memlekette olaylar olaylar.... benim küçük aklım da almıyor elbette hiç birini....
mesela....
mesela malum üniversite sınavında bir şifre tartışması oldu, sayın başkan, namı diğer ali demir, önce yok, sonra var ama "oluvermiş" hatta "zararsız", sonra da var, o zaman ben bir e-mail atayım çocuklara dedi... sonra bir ales sınavı yapıldı... ama bazıları için yapılamadı.... soru kitapçıkları yanlış basılmış, yedek kitapçıklar eksikmiş....
hımmm konu komplo teorileri ile kim nasıl faydalandı değil. bugün sevdicek söyledi ben de pek beğendim. konu bunca para harcanırken, neden bu insanlar işleri düzgün yapmıyorlar aciba....
e peki o zaman :P

No comments: