Monday, June 20, 2011

annemin aldıkları

bugün annemlerde odamı depodan çıkarıp, bir arşive benzetmeye çalışırken bir liste buldum... üzerinde tarih yok... sanırım lise defterlerinden biri... albümlerimin listesini yapmışım... başlık biraz nostaljik "kaset listesi"... şimdi o kasetlerin hepsi kırık bir valizde, odadaki devasa çalışma masasının altında duruyorlar... kaset listesi ikiye ayrılıyor... orjinaller ve çekimler... aslında çekimlerin yanına da parantez açık p., r., k. koymuşum ama ne olduklarını anlamam - zira hatırlamıyorum - biraz sürdü... plaktan çekim, radyodan çekim, kasetten çekim....
listenin başında iki isim var... annemin aldıkları... tanita tikaram ve tracy chapman... kasetlerini arayıp bulmadım... yalan yok... o bavulu açmak zor, tozlu, göz yaşlı, kahkahalı, dolu gelecekti... ben de youtube'dan iki şarkısını dinledim....


No comments: