Saturday, June 18, 2011

bugün sınav var


volkan bugün sınava girdi. benim bir öss-öys deneyimim var. volkan sınava girme konusunda uzman... bu kaçıncısı.... sanırım 12... hatta 13 bile olabilir... neler deneyimlemiştir arada kim bilir... ama bu sefer kızıp gelmiş... gerçi geçen sene de homurdanmıştı ama....
konu: metro jetonu... nasıl mı?
volkan sınava giderken yanına kağıt para dışında bir şey almadı, bir tek metal olmayan metro jetonu. girişte polisler metro jetonunu da almaya kalkıyor, kalkınca hem polislerin kendi inisiyatifleri olduğu için, hem de potansiyel kopyacı olarak görülmekten, en sonunda, sıkılan ve deliren volkan patlıyor... polis, volkan'a "bana ne kızıyorsun" demiş, volkan da "kime kızayım" demiş...
seçim söylemi yuvarlanmacasında ortadan kaybolan konulardan biri de bu sınav ve ösym... ben neye kızgın olduğumu söyleyeyim o zaman, kime kızmam gerektiğini birlikte buluruz belki...
sınava giren her bir adaya POTANSİYEL kopyacı muamelesi yapılmasına... benim ödediğim vergiden alınan kurşun kalemlere ve 372.000 liralık nane şekerine... insanların saatlerinden, yüzüklerine kadar herşeylerine el konulmasına.... sınavla ilgili sıkıntılar ösym içinden yaşanırken, öğrencilere fatura edilmesine... bundan önce olanları saymayacağım ancak, en son tıpta yeterlilik sınavında 100 sorudan 75'inin aynı yerde ve aynı sorular olmasına rağmen sadece koordinatörün yerinden edilip ösym başkanının koltuğunda rahat rahat oturmasına...
biraz bozuluyorum sanırım....



No comments: