Friday, June 08, 2012

Euro2012 hoşgelmiş:)

Avrupa şampiyonası başladı canlar... En son keyifle avrupa şampiyonası takip ettiğimde yıl 2000di... 2004'te anneannem çok hastaydı; o yıl gitti zaten... 2008'de ispanya kaldırmıştı kupayı... Ara ara gözüm kaymıştı maçlara ama heyecanlandırmamıştı beni... Bu sene, 2012 yani, bir heyecanla geldi nedense... Belki 2000 yılı kadar keyifli bir dönem geçirmek için, belki de futbol bana "iyi geldiği" için... Bilemiyorum... Günün sonunda bu turnuvanın 20 gün boyunca günlük işlerimden biri olmasına karar verdim... Gelelim bunca laf-ı güzaftan sonra ess olana...
Bugün açılış maçını polonya-yunanistan maçını heyecanla seyrettim. Eskiden turnuva defteri tutardım artık dosyası tutuyorum.
kim hangi takımda oynuyor, maçta dedikoduya değer neler yaptı gibi...
Polonya - Yunanistan maçı o kadar hareketli geçti ki, yazamadım bile... penaltı mı istersin, kırmızı kart mı... hepsi toplanıp gelmiş...
Maç 1-1 bitti... Sığ yorumumu hakeme ne denli GICıK olduğumla bitireyim:) sonra da yararlı bir info ekleyeyim... eğer akıllı bir telefonunuz varsa Euro 2012 uygulaması var.. oradan maçları takip edebiliyorsunuz... afilli bir uygulama ki... sorma gitsin... neyse efendim... ilk maç bitince ikincisinin saati için açıverdim uygulamayı... ohhh keyfe gel... :)
Şimdi biten maç ise öncelikle vorkan'ı yatırdı. Maç 3-1 rusya alır diye oynamış, 80.dakikada 4. GOL geldi... Ne yalan söyleyeyim çok güldüm...
Bu arada çeklerin forması puma... Ve pek güzel...
Saçmalamalarım ısrarla sürecek...


yukarıda Yatmış Vorkan ! :)

No comments: