Saturday, February 05, 2011

biutiful




bir nazar var üzerimde herhal.... başka ne olabilir ki :)
javier bardem'in son filmine gitmeye karar verdim rana ve eren ile birlikte... planlar yapıldı, biletler alındı... buluştuk ve filme doğru yollandık... sonuç... filme girerken erenin dirseciği şakağımla gözüm arasında bir yere çarptı, lensim düştü.... önce direndim... ilk yarısını da seyrettim hatta... ama ilk yarının sonuna doğru baktım her şeyi bulanık görüyorum sonunda vazgeçtim ve yarısında çıkıp eve doğru yollandım :) filmin ilk yarısı bence çok iyiydi... sonrası nasıl olur bilemedim ama gayet keyifliydi...
neyse iyi de oldu bir taraftan çünkü tez için çalışmam lazımdı, ben de geldim bilgisayarı açtım... en son 2 gün önce yazmıştım ya... o günden bugüne ne yaptım... "bugün tezin için ne yaptın" sorusuna bugün değil ama en son dün yapmıştım diye cevap vereceğim efendim... sex manuels ile ilgili bir makale vardı. hem de 1971'de yazılmış, onu okudum ve bizdekilerle ortak noktalarını çıkardım. bahsettiğim Hanne Blank'in kitabı henüz bitmedi. bu akşam kısmetse...

ha bir de kutsal tez defteri ha bitti, ha bitecek... bir de karmakarışık durumda artık... sanırım yeni bir tez defteri yaratmanın tam zamanı :)

şimdi azıcık assasin creed oynayıp kitabı bitirmek için çalışmaya başlayacağım :)