Thursday, February 03, 2011

teze dönüş...


malumunuz blog'a estikçe yazıyorum... bazen sağdan esiyor, bazen soldan... hem ölüler, hem deliler diyarından esiveriyor... yazıveriyorum... zaman zaman ruhum sıkılıyor, dişlerim sıkmaktan acıyor yazıyorum... bazense söylenerek tüketemiyorum... e o zaman da yazıyorum :) kısaca bitmeyince, tükenmeyince yazıyorum...
hayatımda bitip tükenmeyenlerden biri de doktora... önce sınava girip doktoraya kabul oluyorsun... sonra dersleri veriyorsun... hemen ardından önce bilim yeterlilik sınavını veriyorsun, ardından doktora proposal (öneri) sınavına giriyorsun... bitmiyor... ardından yazmaya başlıyorsun... yazıyorsun, yazıyorsun bitmiyor...
ben de dedim ki.... bari bitirmeye yakın tez çabamı da yazayım... nasılsa yukarıda saydığım tüm diş sıkma, saçlarımı yolma, devamlı söylenme gibi tüm semptomlar var bu vakada :)

durum şudur... yaklaşık 1 aydır hafif ara verdim doktora için yazmaya şimdi tekrar geri dönüyorum yazıp çizmeye... oh oh....
durmadan da kendime yaz, bitir, kurtul üçlüsünü tekrar ediyorum...

bu akşam Hanna Blank'in "bekaretin el değmemiş tarihi" kitabındaki son bölümü
bitirmeyi hedefliyorum ki alıntılarını alıp, cinsellik chapterındaki ilgili bölüme
yerleştireyim... yarına kadar kendime deadline
verdim ...
hemen eklemek lazım bu karar beni mısırdaki
mevcut durumu izlemekten alıkoyamayacakkk!